Naujienų archyvas: 2024.04.12

Atvirų durų diena profesinėse mokyklose

Šių metų balandžio 12 d. GII klasių mokiniai, besidomintys statyba ir automobilių mechanika, turėjo unikalią galimybę susipažinti su praktiniu šių sričių mokymu Vilniaus statybininkų rengimo centre ir Vilniaus automechanikų verslo mokyklos sektoriniame praktiniame mokymo centre.

Vilniaus statybininkų rengimo centre mokiniai turėjo progos pažinti įvairias statybos specialybes ir sužinoti apie šiuolaikinius statybos technologijų sprendimus. Čia jie galėjo dalyvauti praktinėse dirbtuvėse, pasivaikščioti po mokyklos patalpas ir pasikalbėti su patyrusiais specialistais, kurie dalijosi savo patirtimi ir patarimais.

Vilniaus automechanikų verslo mokyklos sektoriniame praktiniame mokymo centre mokiniai gilinosi į automobilių technikos pasaulį. Jie turėjo galimybę stebėti praktinius pamokų procesus, dalyvauti remonto darbuose, susipažinti su naujausiomis automobilių technologijomis ir sužinoti, kaip veikia modernios automobilių diagnostikos sistemos.

Šios atvirų durų dienos suteikė jaunimui puikią galimybę ne tik pažinti šias profesijas iš arčiau, bet ir pasisemti įkvėpimo savo ateities karjerai. Daugelis mokinių pasiryžę siekti savo svajonių ir tapti kvalifikuotais specialistais statybos ar automobilių mechanikos srityje.

Nuotraukų galerija

Karjeros specialistė J. Latvienė

Socialinė pedagogė G. Markevič

Spotkanie z profesorem Stanisławem Dubaj z Akademii Zamojskiej w Polsce

11 kwietnia abiturienci naszego gimnazjum spotkali się z profesorem Stanisławem Dubaj z Akademii Zamojskiej w Polsce.

Podczas spotkania uczniowie słuchali o warunkach przyjęcia i programach studiów: prawie, fizjoterapii, filologii, finansach, informatyce, pedagogice, pielęgniarstwie, turystyce i rekreacji oraz innych. Dowiedzieli się także o możliwościach otrzymania stypendiów socjalnych, życiu w akademiku i uczestnictwie w programie Erasmus+.

Uczniowie interesowali się, jak przebiegają rozmowy motywacyjne przy rekrutacji do akademii, możliwościami wyboru przedmiotów oraz perspektywami zawodowymi po zakończeniu studiów. Te pytania świadczą, że uczniowie są zainteresowani nie tylko samym procesem nauki, ale również swoją przyszłością po ukończeniu studiów.