Informacija atnaujinta 2022-08-31

 

Psichologo akimis

„Vaikai, kaip cemento skiedinys. Jame įsispaudžia viskas, kas ant jo užkrinta“ H. Ginnot

Kreipkis į mokyklos psichologą, kai:

– Jauti, kad niekas Tavęs nesupranta, esi vienišas.

-Tau nepavyksta susikalbėti su mokytoju.

– Turi problemų šeimoje (avarija, artimųjų netektis, smurtas, tėvų skyrybos).

– Tau sunku mokytis, kaupti dėmesį, prisitaikyti prie mokyklos aplinkos.

– Nori pasidalinti savo džiaugsmu ir sėkme arba nerimu ir abejonėmis.

– Nori padėti kitiems, tačiau nežinai kaip, tai padaryti.

– Kai nori labiau pažinti save.

Kreipkis taip pat dėl klausimų, kurių Tu arba Tavo draugai negali išspręsti.

 

 

    Psichologė – Julija Moskevič

    (nėštumo ir gimdymo atostogos)
 

 

 

 

                                           
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:
• mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai (tėvų raštiškas sutikimas dėl psichologinės pagalbos teikimo reikalingas mokiniams iki 16 metų);
• į psichologą kreipiasi mokinio tėvai (globėjai);
• kreipiasi mokytojai, gavę mokinio tėvų (globėjų) sutikimą;
• Vaiko teisių apsaugos tarnyba.

 

  Mokyklos psichologas taip pat kviečia ir vaikų tėvelius, jei:

– Jūsų vaikas atsisako eiti į mokyklą, patiria patyčias mokykloje, jam trūksta mokymosi motyvacijos;

– vyksta skyrybų procesas ir Jums rūpi vaiko psichologinė gerovė;

– vaikas mikčioja ar jam pasireiškia tikas;

– staiga pasikeitė vaiko elgesys ir neatrandate elgesio pokyčių priežasčių;

– vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;

– vaikas konfliktuoja su mokytoju ar klasės draugais;

– vaiko gebėjimų įvertinimo klausimais;

– norite geriau suprasti savo vaiko emocijas ir elgesio priežastis;

– norite sužinoti daugiau informacijos įvairiais vaiko raidos ir auklėjimo klausimais.

Svarbu:

Informacija apie psichologinės pagalbos gavėją, jo problemos turinį ir teiktą psichologinę pagalbą yra konfidenciali!

Konsultacijos yra konfidencialios

 

Vaikai yra patys geriausi mokytojai. Jie jau žino, kaip augti ir vystytis, mokytis ir atrasti, kaip jausti, verkti, pykti, kas jiems tinka, o kas ne, ko jiems reikia. Jie jau žino kaip mylėti, džiaugtis ir gyventi visavertį gyvenimą, kaip dirbti, būti stipriems ir energingiems. Jiems visiems reikia erdvės, kad galėtų tai padaryti (V. Oaklander).