Naujienų archyvas: 2024.06.06

Gimnazijos mokinių susitikimas su Vytauto Didžiojo universiteto atstovais

Šių metų birželio 6 d. mūsų gimnazijos GI-GII klasių mokiniai susitiko su Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) atstovais. Renginio metu buvo pristatytas pats universitetas bei viena iš  studijų programų – „Specialioji pedagoginė pagalba: logopedija“.

Susitikimo metu su mokiniais bendravo VDU Švietimo akademijos kanclerio pavaduotojas Dr. Mindaugas Nefas ir doc. dr. Vilma Makauskienė, kuri yra ne tik logopedė, bet ir psichologė. Dr. Mindaugas Nefas išsamiai papasakojo apie Vytauto Didžiojo universitetą, jo istoriją, vertybes ir plačias studijų galimybes. Jis pabrėžė universiteto tarptautiškumą bei platų akademinių ir socialinių veiklų spektrą, kurį siūlo studentams.

Doc. dr. Vilma Makauskienė pristatė specialiosios pedagogikos ir logopedijos studijų programą. Ji akcentavo šios srities svarbą, ypač šiandienos visuomenėje, kur didelis dėmesys skiriamas įtraukiam ugdymui bei specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymui. Docentė taip pat pasidalino savo profesine patirtimi ir pabrėžė, kaip šios studijos padeda ugdyti specialistus, kurie gali veiksmingai padėti vaikams, turintiems įvairių kalbos ir mokymosi sutrikimų.

Šis renginys suteikė mokiniams naudingos informacijos apie aukštąjį mokslą ir konkrečias karjeros galimybes, skatindamas juos mąstyti apie savo ateities pasirinkimus. Tikimės, kad tai bus pirmas žingsnis  sėkmingos  švietimo ir specialiosios pedagogikos karjeros link..

 

Karjeros specialistė  Jelena Latvienė

Mokinių edukacinė išvyka į Lietuvos banko Pinigų muziejų ir „Swedbank“ Finansų laboratoriją

Šių metų birželio 4d. 8b ir 8c klasės mokiniai kartu su klasės vadovėmis A.Nester, G.Markevič ir matematikos mokytojomis J.Latviene ir D.Čeniene turėjo ypatingą galimybę įsitraukti į įdomią ir išmintingą edukacinę patirtį, organizuojamą Lietuvos banko Pinigų muziejaus. Edukacinėje pamokoje “Eurų gyvavimo ratas” mokiniai sužinojo visas smulkmenas apie Eurų gamybos pradžią iki monetų ir banknotų sunaikinimo pabaigą. Viena iš svarbiausių pamokos temų buvo eurų banknotų gamyba. Mokiniai sužinojo, kad eurų banknotai yra pagaminti iš specialios medžiagos, kurioje yra medvilnės. Tai suteikia jiems unikalų jausmą ir išvaizdą, tačiau kartu padeda išlikti atspariems nuo suskaidymo ir padirbimo. Be to, mokiniai sužinojo apie įdomų faktą, kodėl vienas monetas traukia magnetai, o kitų ne. Tai paaiškinta tuo, kad skirtingos monetos yra pagamintos iš skirtingų metalų ar jų lydinių, kurie reaguoja skirtingai į magnetinį lauką.

Ši edukacinė išvyka neapsiribojo tik pinigų istorija ir gamyba. Mokiniai taip pat turėjo galimybę mokytis asmeninių finansų valdymo „Swedbank“ Finansų laboratorijoje. Mokiniai, įžengę į finansų laboratoriją, ėmė tyrinėti taupymo pasaulį. Pradžioje mokiniai buvo įtraukti į aktyvų pokalbį apie taupymo svarbą ir privalumus. Jie sužinojo, kaip mažos kasdienės sumos gali ilgainiui tapti didelėmis santaupomis, kurios gali padėti siekti ilgalaikių tikslų ir svajonių. Vėliau mokiniai buvo įtraukti į interaktyvius užsiėmimus ir žaidimus, kurie padėjo jiems praktiškai išbandyti įvairias taupymo strategijas. Jie galėjo simuliuoti savo biudžetus, planuoti, kaip valdyti pinigus ir kaip efektyviai pasiekti savo finansinius tikslus. Susitikimo pabaigoje mokiniai pasidalijo savo žiniomis, kurias įgijo išvykos metu. Jie suprato, kad taupymas yra ne tik svarbus finansinis įgūdis, bet ir gyvenimo būdas, kuris padeda sukurti finansinę stabilumą ir pasiekti savo svajonių ir tikslų.

Ši išvyka leido mokiniams išplėsti savo akiratį finansų srityje ir suvokti pinigų gyvavimo ciklo svarbą ekonomikoje bei kasdieniame gyvenime. Ši edukacinė patirtis  paliko įsimintiną įspūdį ir padėjo mokiniams geriau suprasti pinigų vaidmenį visuomenėje.

 

8b, 8c kl. vadovės A. Nester, G. Markevič

Matematikos mokytojos D. Čenienė, J. Latvienė