Naujienų archyvas: balandžio 2025

Užsiėmimas „Stebėjimo ir žymėjimo įgūdžiai“ – svarbus pasiruošimo žygiui etapas

Mūsų gimnazijos DofE sidabro komanda dalyvavo užsiėmime „Stebėjimo ir žymėjimo įgūdžiai“, kurio metu gilino žinias apie aplinkos stebėjimą ir informacijos fiksavimą žygio metu.

Stebėjimo įgūdžių svarba

Užsiėmime buvo pabrėžta, kad gebėjimas atidžiai stebėti aplinką padeda ne tik orientuotis vietovėje, bet ir pastebėti svarbius gamtos ar kultūros objektus. Dalyviai mokėsi atkreipti dėmesį į kraštovaizdžio ypatumus, augmeniją, gyvūnų pėdsakus bei kitus aplinkos ženklus.

Žymėjimo metodai

Komanda susipažino su įvairiais informacijos fiksavimo būdais:

  • Užrašų darymas – svarbių pastebėjimų, maršruto detalių ar įvykių registravimas.
  • Fotografavimas – vizualinis informacijos fiksavimas, padedantis vėliau prisiminti ar pristatyti žygio patirtis.
  • Žemėlapių žymėjimas – maršruto, sustojimų ar pastebėtų objektų pažymėjimas žemėlapyje.

Praktinė veikla

Užsiėmimo metu dalyviai atliko praktines užduotis: stebėjo aplinką, fiksavo pastebėjimus užrašuose ir fotografavo įdomius objektus. Ši veikla padėjo suprasti, kaip svarbu tiksliai ir aiškiai registruoti informaciją, kuri vėliau bus naudinga refleksijoms ar žygio ataskaitoms.

Šis užsiėmimas sustiprino komandos gebėjimus stebėti aplinką ir efektyviai fiksuoti svarbią informaciją, kas yra būtina sėkmingam ir prasmingam žygiui.

Šiandien mūsų gimnazijoje startavo pirmasis TŪM užsiėmimas 1–8 klasių mokiniams – „Šiuolaikinio cirko dirbtuvės. Integracija į formalaus ugdymo procesus“!

Šiandien mūsų gimnazijoje startavo pirmasis TŪM užsiėmimas 1–8 klasių mokiniams – „Šiuolaikinio cirko dirbtuvės. Integracija į formalaus ugdymo procesus“!

Per šias kūrybines dirbtuves mokiniai leidosi į pažintį su šiuolaikiniu cirku, tyrinėdami, kuo jis skiriasi nuo tradicinio: mažiau blizgučių ir gyvūnų – daugiau kūrybiškumo, judesio ir bendradarbiavimo!

Šio mokymų ciklo tikslas – skatinti mokinių kūrybiškumą, fizinį aktyvumą, komandinį darbą ir supažindinti su šiuolaikinio cirko principais, integruojant šias veiklas į ugdymo turinį.

Buvo smalsu, linksma ir labai įdomu!

Laukiame kitų susitikimų!

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

 

Sėkmingas mokinių pasirodymas anglų kalbos poezijos konkurse “Let’s recite poetry”

Balandžio 29 d. Eišiškių S. Rapalionio gimnazijoje vykusiame rajoniniame anglų kalbos poezijos konkurse mūsų mokyklos mokinės Elzė Maria Danielė (8 kl.) ir Magdalena Galin (GI kl.) puikiai atstovavo gimnazijai ir pademonstravo savo kalbinius bei meninius gebėjimus.

Elzė Maria deklamavo žymaus airių poeto William Butler Yeats eilėraštį „When You Are Old“, įtaigiai perteikdama kūrinio nuotaiką ir emocijas. Tuo tarpu Magdalena pasirinko ištrauką iš George’o Orwello politinės alegorijos „Gyvūlių ūkis“ („Animal Farm“). Dėka įtaigaus skaitymo, taisyklingos tarties ir įsijautimo į tekstą, ji pelnė garbingą II vietą tarp viso rajono dalyvių.

Didžiuojamės mūsų mokinėmis, kurios drąsiai ir kūrybingai pristatė anglų kalbos literatūrą, ir linkime joms tolesnės sėkmės bei įkvėpimo!

Nuoširdžiai dėkojame anglų kalbos mokytojai Astai Arnastauskienei už mokinių paruošimą konkursui!

Dzień otwartych drzwi

Sveikiname mūsų gimnazijos komandą!

Rajono mokyklų žaidynių kroso estafetės varžybose Baltojoje Vokėje mūsų mokyklos sportininkai iškovojo garbingą 1-ąją vietą! 🏆

Didžiuojamės šiais mokiniais:

  1. Miloš Patrycja (GIVa kl.)
  2. Ivanovskij Aleksandr (GIIIa kl.)
  3. Sventoslavskij Andžej (GIIIa kl.)
  4. Mickevič Alvydas (GIIIb kl.)
  5. Sidorovič Radoslav (GIIIb kl.)
  6. Manujlova Greta (GIIc kl.)
  7. Miloš Marcin (GIIc kl.)
  8. Kolyško Emilija (8b kl.)
  9. Sobolytė Aurėja (7b kl.)
  10. Sviridenko Ariana (7c kl.)

Nuoširdžiai dėkojame fizinio ugdymo mokytojams – Ivanui Kovalevskiui ir Irinai Nasledovai – už puikų mokinių paruošimą bei motyvaciją!

Jūs – mūsų pasididžiavimas!

 

Kaip nesuklysti renkantis ateitį? VDU psichologų paskaita gimnazistams

Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Psichologijos katedra tęsia nuotolinių pamokų ciklą „Psichologai mokiniams apie mokinius“, kurių metu GIIb klasės mokiniai dalyvavo paskaitoje, tema – „Karjeros pasirinkimo iššūkiai“. Paskaitą vedė VDU Psichologijos katedros dėstytojas, dokt. Tadas Vadvilavičius.

Užsiėmimo metu dokt. Tadas Vadvilavičius kalbėjo apie dažnus jaunuolių išgyvenamus sunkumus karjeros pasirinkimo kelyje: nerimą, nepasitikėjimą savimi, išorinį spaudimą ir baimę suklysti. Jis pateikė praktinių patarimų, kaip geriau pažinti save, įvertinti savo stipriąsias puses ir suprasti, kokios profesinės kryptys geriausiai atitiktų asmeninius interesus bei vertybes.

VDU Psichologijos katedros iniciatyva siekia padėti mokiniams ne tik geriau pažinti save, bet ir įgyti daugiau drąsos bei pasitikėjimo priimant svarbius sprendimus dėl savo ateities.

 

Karjeros specialistė J.Latvienė

Gyvenimo įgūdžių mokytoja V.Bogdiun

VDU Psichologijos katedra pristatė pamoką apie efektyvų mokymąsi

Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Psichologijos katedra tęsia nuotolinių pamokų ciklą „Psichologai mokiniams apie mokinius“, skirtą mokinių savijautai ir mokymosi įgūdžiams gerinti. Balandžio 28 d. klasės valandėlės metu GIa gimnazijos klasių mokiniams buvo pristatyta pamoka, tema – „Kaip mokytis, kad reikėtų mažiau mokytis?“.

Pamokos metu psichologė pateikė praktinių patarimų, kaip efektyviau planuoti laiką, susikurti tinkamą mokymosi aplinką ir pasitelkti moksliškai pagrįstas mokymosi strategijas. Mokiniai sužinojo apie pertraukų svarbą, miego kokybę bei kaip tinkamai paskirstyti mokymosi krūvį, kad pasiekimai būtų geresni, o pastangų – mažiau.

Nuotolinė pamoka buvo interaktyvi – mokiniai ne tik klausėsi teorijos, bet ir atliko trumpas praktines užduotis, padedančias geriau įsisavinti naujus metodus.

VDU Psichologijos katedros iniciatyva siekiama skatinti mokinius sąmoningai rūpintis savo mokymosi įpročiais, mažinant patiriamą stresą ir didinant pasitikėjimą savimi

 

Karjeros specialistė  J.Latvienė

GIa kl. vadovė J.Ignatovskaja

DofE sidabro komanda ruošiasi žygiui: stovyklavimo užsiėmimas apie maisto gaminimą

Šiandien mūsų gimnazijos DofE sidabro lygio komanda dalyvavo praktiniame užsiėmime tema „Stovyklavimas: maisto gaminimas“. Remdamiesi DofE Lietuva parengta mokomąja medžiaga, dalyviai gilinosi į žygio mitybos planavimą, higienos svarbą ir praktiškus patarimus, kaip efektyviai gaminti maistą gamtos sąlygomis.

Užsiėmimo metu buvo pabrėžta, kad maistas žygyje – ne tik energijos šaltinis, bet ir svarbi komandos motyvacijos bei nuotaikos dalis. Dalyviai mokėsi, kaip planuoti subalansuotą meniu, atsižvelgiant į kalorijų poreikį, maisto svorį ir paruošimo paprastumą. Buvo aptarta, kad gaminant maistą kartu komandoje, galima ne tik sutaupyti, bet ir stiprinti bendradarbiavimą bei komandinę dvasią.

Praktinėje dalyje komanda išbandė maisto ruošimą ant nešiojamos viryklės, mokėsi, kaip tinkamai pakuoti produktus, kad jie būtų patogūs nešti ir lengvai pasiekiami žygio metu. Taip pat buvo akcentuota, kad dalį patiekalų galima pasiruošti iš anksto namuose, pavyzdžiui, padažus ar mišinius, taip sutaupant laiko ir energijos stovyklavietėje.

Šis užsiėmimas ne tik suteikė vertingų žinių apie maisto gaminimą žygyje, bet ir padėjo komandai pasiruošti artėjančiam žygiui, ugdant savarankiškumą, atsakomybę ir komandinį darbą.

Społeczność naszego Gimnazjum z wielkim sercem włączyła się w akcję „Wielkanocny Koszyczek Dobroci”, organizowaną przez Samorząd Rejonu Solecznickiego.

Drodzy Nauczyciele, Pracownicy Gimnazjum, Uczniowie oraz Rodzice — z całego serca dziękujemy za Wasze zaangażowanie, hojność i otwarte serca!

Dzięki Wam udało się zebrać 1701 euro na rzecz potrzebujących.

Samorząd uczniowski z dumą objął patronat nad tą piękną inicjatywą w naszej szkole. 24 kwietnia symboliczny „Wielkanocny Koszyczek Dobroci” został przekazany do Hospicjum im. bł. ks. Michała Sopoćki w Wilnie. W uroczystym przekazaniu darów uczestniczyła delegacja uczniów i nauczycieli z całego rejonu. W tym roku wspólnymi siłami zebraliśmy imponującą kwotę — 8703,50 euro!

Razem możemy więcej!

Dziękujemy, że nie pozostaliście obojętni.