Stažuočių ciklo „Kvalifikacijos tobulinimo mokymai su stažuotėmis Lietuvos ir Lenkijos mokyklose stiprinančiose mokytojų lyderystę“ pabaiga
Mokomoji–pažintinė išvyka į Kauną, 2025 m. spalio 29 d.
Spalio 29 d. įvyko paskutinė kvalifikacijos tobulinimo stažuočių pagal TŪM programą dalis – mokomoji–pažintinė išvyka į Kauną, kurioje dalyviai lankėsi KTU Vaižganto progimnazijoje ir Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijoje.
KTU Vaižganto progimnazijoje – gabių vaikų ugdymas ir architektūra
Progimnazijos direktorė Rūta Songailienė pasitiko dalyvius jaukioje mokyklos muziejaus erdvėje, vaišindama kava ir sausainiais. Savo sveikinimo žodyje ji pristatė pagrindines mokyklos kryptis – gabių mokinių ugdymą ir architektūros integravimą į ugdymo procesą.
Direktorė akcentavo, kad „gabus – nelygu pavyzdingas“: kiekvienas mokinys turi unikalių gebėjimų, kuriuos svarbu pastebėti ir stiprinti. Mokykloje veikia gabių vaikų atpažinimo ir ugdymo sistema, paremta kūrybiško mąstymo, intelektinių gebėjimų ir saviraiškos vertinimu. Mokytoja pabrėžė, kad „planas – tik kryptis“, o darbas su gabiu vaiku reikalauja lankstumo, pasitikėjimo ir kūrybiškumo.
Kristina Grigaitė-Bliūmienė, tarptautinių projektų koordinatorė, pristatė Erasmus+ projektą „Pasaulio muzika augalams“ ir pasidalijo patirtimi apie mokytojų stažuotes užsienyje, tarp jų – Graikijoje. Projektinė veikla, anot jos, kuria erdvę lyderystei be titulo, skatina refleksiją, bendradarbiavimą ir tarptautinį mokymąsi.
Progimnazijoje taip pat pristatytas miško terapijos taikymas etikos pamokose (mokytoja Ieva Malukienė). Šis metodas padeda mažinti stresą, ugdo emocinį stabilumą, savęs suvokimą ir kūrybiškumą, o refleksija tampa svarbiausiu mokymosi etapu.
Apie įtrauktį ir pagalbos mokiniui sistemą kalbėjo Modesta Motijauskienė, direktoriaus pavaduotoja ir specialioji pedagogė, bei Ada Čaraitė, socialinė pedagogė. Savo patirtimi dalijosi ir technologijų mokytoja Kristina Auglienė, pristatydama kūrybines komandinio darbo užduotis technologijų pamokose.
Garliavos Juozo Lukšos gimnazijoje – pilietiškumo, lyderystės ir bendruomeniškumo dermė
Antroji vizito dalis vyko Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijoje. Sveikinimo žodį tarė gimnazijos direktorius Vidmantas Vitkauskas, istorijos mokytojas ekspertas, pabrėždamas pilietiškumo ir bendruomeniškumo svarbą šiuolaikinėje mokykloje.
Mokytojai Loreta Žilinskienė, Kristina Grigaitė-Bliūmienė, Edita Liutkevičienė ir Birutė Daugelienė pristatė gimnazijos patirtį, kaip pasidalintos lyderystės principai, savanorystė ir veiksminga komunikacija padeda kurti įtraukią ir aktyvią mokyklos kultūrą.
Didelis dėmesys skirtas mokinių savivaldai – dalyvaujamajam biudžetui, pilietinėms iniciatyvoms, tarptautiniam bendradarbiavimui su Lietuvos moksleivių sąjunga. Pristatyta ir socialinė–pilietinė veikla kaip privaloma ugdymo dalis, skatinanti mokinių atsakomybę bei įsitraukimą.
Gimnazijos pedagogų komanda (Asta Goberienė, Virginija Levanauskaitė, Asta Račkauskienė, Audronė Armonienė, Rasa Lakickienė) dalijosi STEAM ir CLIL metodikos taikymo patirtimis, o socialinės pedagogės Gintarė Orintienė, Jolita Trapulionienė bei psichologė Laura Kuncevičienė pristatė įtraukties ir adaptacijos atvejus bei gabių mokinių ugdymo iššūkius.
Pertraukose tarp konferencijos dalių vyko praktiniai užsiėmimai: sensorinis relaksacijos pratimas (psichologė Lina Labatmedienė) ir eko spaudo dirbtuvės komandos formavimui (mokytoja ekspertė Alina Vitkauskienė).
Refleksija ir įkvėpimas ateičiai
Stažuočių ciklo užbaigimas Kaune tapo ne tik naujų idėjų šaltiniu, bet ir įkvėpimu tęsti lyderystės, įtraukties ir kūrybiškumo stiprinimą savo mokyklose. Kauno pedagogų patirtys parodė, kad lyderystė be titulo, įtraukusis ugdymas ir gebėjimas mokytis iš patirties – tai kelias į gyvą, mokinių iniciatyvomis ir vertybėmis grįstą mokyklą.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
TŪM užsiėmime – kūrybinis filmavimo iššūkis!
Šiandien per Tūkstantmečio mokyklų programos užsiėmimą mokiniai tapo tikrais kūrėjais – jie filmavo reklaminį klipą apie mūsų mokyklą ir mokymąsi joje! Iš pradžių mokiniai patys kūrė scenarijų, planavo siužetą, paskirstė vaidmenis, o vėliau ėmėsi filmavimo. Kūrybinis procesas baigėsi montažu – mokiniai patys redagavo vaizdus, rinko muziką ir kūrė pavadinimus.
Tai buvo ne tik smagi, bet ir naudinga patirtis – mokiniai mokėsi komandinio darbo, kūrybiškumo ir atsakomybės.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Komunikacija ir lyderystė – žingsnis į stipresnį bendradarbiavimą
Spalio 27 d. mokyklos mokytojai dalyvavo TŪM programos nuotoliniame susitikime „Komunikacijos įgūdžiai ir lyderystė. Kas bendro?“.
Mokymų metu pedagogai reflektavo ankstesnes patirtis, dalijosi įžvalgomis apie pokyčius bei gilinosi į bendradarbiavimu grįstos komunikacijos temą. Praktinėje dalyje jie analizavo bendravimo situacijas, mokėsi konstruktyvaus dialogo ir bendradarbiavimo metodų. Vėliau mažose grupėse vyko refleksija apie lyderystės raišką kasdieniame mokytojo darbe. 
Tokie susitikimai stiprina mokytojų profesinį bendruomeniškumą, ugdo lyderystės kompetencijas ir skatina dalintis gerąja patirtimi.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Odkrywamy studencki świat – uczniowie GII–GIII na Targach Edukacyjnych
Uczniowie klas GII–GIII wzięli udział w Targach Edukacyjnych zorganizowanych przez Uniwersytet w Białymstoku we współpracy z Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku oraz Politechniką Białostocką. Wydarzenie odbyło się w Filii Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie.
Podczas uroczystego otwarcia targów uczniowie mieli okazję zapoznać się z ofertą uczelni wyższych oraz poznać ich kierunki kształcenia i możliwości rekrutacyjne. Następnie uczestniczyli w inspirujących wykładach tematycznych prowadzonych przez wykładowców z Polski. Dr Marek Bartoszewicz z Wydziału Biologii Uniwersytetu w Białymstoku wygłosił wykład pt. „Ludzki mózg – komputer (nie)doskonały”, natomiast dr Nazar Smereczański z Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku omówił temat „Dlaczego uzależniamy się od leków i jak temu zapobiegać?”.
Uczniowie mieli również możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami uczelni i instytucji partnerskich przy stoiskach promocyjnych, gdzie mogli uzyskać szczegółowe informacje o kierunkach studiów, zasadach rekrutacji i życiu akademickim.
Udział w targach był dla młodzieży cennym doświadczeniem, które pozwoliło im poszerzyć wiedzę o możliwościach dalszej edukacji oraz lepiej zaplanować swoją przyszłą ścieżkę zawodową.
Odkrywamy studencki świat – uczniowie GII–GIII na Targach Edukacyjnych
Uczniowie klas GII–GIII wzięli udział w Targach Edukacyjnych zorganizowanych przez Uniwersytet w Białymstoku we współpracy z Uniwersytetem Medycznym w Białymstoku oraz Politechniką Białostocką. Wydarzenie odbyło się w Filii Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie.
Podczas uroczystego otwarcia targów uczniowie mieli okazję zapoznać się z ofertą uczelni wyższych oraz poznać ich kierunki kształcenia i możliwości rekrutacyjne. Następnie uczestniczyli w inspirujących wykładach tematycznych prowadzonych przez wykładowców z Polski. Dr Marek Bartoszewicz z Wydziału Biologii Uniwersytetu w Białymstoku wygłosił wykład pt. „Ludzki mózg – komputer (nie)doskonały”, natomiast dr Nazar Smereczański z Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku omówił temat „Dlaczego uzależniamy się od leków i jak temu zapobiegać?”.
Uczniowie mieli również możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami uczelni i instytucji partnerskich przy stoiskach promocyjnych, gdzie mogli uzyskać szczegółowe informacje o kierunkach studiów, zasadach rekrutacji i życiu akademickim.
Udział w targach był dla młodzieży cennym doświadczeniem, które pozwoliło im poszerzyć wiedzę o możliwościach dalszej edukacji oraz lepiej zaplanować swoją przyszłą ścieżkę zawodową.
Konkurs Recytatorski „Kresy 2025” – etap rejonowy. Znamy wyniki!
Serdeczne gratulacje dla wszystkich uczestników Konkursu Recytatorskiego „Kresy 2025” – etap rejonowy! Wasz talent, pasja i piękne słowo zasługują na najwyższe uznanie!
Kategoria wiekowa do lat 7:
Emilian Siemienowicz, klasa 1A – I miejsce
(nauczycielka Jolanta Volosevič)
Joana Januškevičiūtė, klasa 2C – III miejsce
(nauczycielka Veslava Komoliubienė)
Dominik Palewicz, klasa 1A – wyróżnienie
(nauczycielka Jolanta Volosevič)
Agata Jurgo, klasa 2A – wyróżnienie
(nauczycielka Helena Sinkevič)
Mija Solden, klasa 2C – wyróżnienie
(nauczycielka Veslava Komoliubienė)
Kategoria wiekowa od 8 do 12 lat:
Adam Jurgo, klasa 4A – wyróżnienie
(nauczycielka Ingrida Staniulienė)
Magda Danielė, klasa 6C – 3 miejsce
(nauczycielka Božena Bandalevič)
III kategoria wiekowa od 13 do 15 lat:
Elzė Maria Danielė, klasa GIA – wyróżnienie
(nauczycielka Ivona Novikevič)
IV kategoria wiekowa od lat 16:
Mateusz Dowgiało, klasa GIIB – III miejsce,
(nauczycielka Gražina Kočan)
Jakub Stefanowicz, klasa GIIB – wyróżnienie
(nauczycielka Gražina Kočan)
Serdecznie gratulujemy wszystkim recytatorom, nauczycielom i rodzicom!
Wasza pasja, odwaga i piękne słowo zasługują na wielkie uznanie!
Serdeczne podziękowania dla pani Wiesławy Komolubienie oraz pani Bożenie Bandalewicz za opiekę nad uczniami podczas konkursu.
6A klasės mokiniai tyrinėjo oro paslaptis
2025 m. spalio 27 d. 6A klasės mokiniai dalyvavo įdomioje edukacinėje programoje pagal Kultūros pasą – „Oras aplink mus“.
Pamokos metu vaikai pasinėrė į mokslo pasaulį ir tapo jaunaisiais tyrėjais. Jie:
🔹 atliko įvairius eksperimentus su oru ir dujomis,
🔹 aiškinosi, kaip veikia slėgis, skrydis ir cheminės reakcijos,
🔹 ugdė kūrybiškumą, loginį mąstymą ir norą pažinti pasaulį.
Užsiėmimas suteikė daug įspūdžių, džiaugsmo ir naujų atradimų. Tai buvo linksma ir įtraukianti pamoka, kurioje mokymasis virto tikru nuotykiu.
Tokios patirtys įkvepia domėtis mokslu ir palieka šiltus prisiminimus ilgam.
Spalio 23–24 dienomis mūsų gimnazijoje vyko akcija „Gerumo lašelis“, kurios metu visa mokyklos bendruomenė galėjo pasidalinti savo gerumu ir širdies šiluma.
Spalio 23–24 dienomis 📅 mūsų gimnazijoje 🏫 vyko akcija „Gerumo lašelis“ 💧💖, kurios metu visa mokyklos bendruomenė galėjo pasidalinti savo gerumu ir širdies šiluma ❤️.
Renginio metu buvo organizuota labdaros akcija vaikams 👧🧒, sergantiems vėžiu 🎗️, kurią inicijavo Lietuvos vaikų vėžio asociacija „Paguoda“.
Šiomis dienomis visa mūsų gimnazijos bendruomenė turėjo progą parodyti nuoširdumą 😊, užuojautą 🤝 ir norą padėti tiems, kuriems šiuo metu labiausiai reikia pagalbos 💞. Atsiliepdami į „Paguoda“ organizacijos kvietimą 📢 paremti vaikus, sergančius onkologinėmis ligomis 💛, akcijos „Gerumo lašelis“ metu surinkome 2880 eurų 💶, kurie bus pervesti į asociacijos sąskaitą 🕊️.
Nuoširdžiai dėkojame 🙏 visiems mokiniams 👩🎓👨🎓, tėvams 👨👩👧👦, mokytojams 👩🏫👨🏫 ir gimnazijos darbuotojams už atviras širdis 💗, empatiją 💫 ir dosnumą 🌟. Dėl Jūsų pasaulis 🌍 tampa geresnis, šviesesnis ☀️ ir draugiškesnis 🤗.
Kiekvienas gerumo gestas 🤍, kiekvienas euras 💸 ir kiekvienas šiltas žodis 🕊️ turi didžiulę reikšmę — tiems, kurie laukia pagalbos, tai yra vilties kibirkštis ✨ ir ženklas, kad jie nėra vieni 🌈.
Tikime 🙌, kad šis Jūsų parodytas gerumas sugrįš Jums su kaupu 🔄 — džiaugsmo 😄, ramybės 🌿 ir gėrio 💕 pavidalu, kuris visuomet randa kelią atgal į gerų žmonių širdis 💖.
Iš visos širdies ❤️ dėkojame, kad kartu 🤝 kuriame bendruomenę, kurioje empatija 💞, solidarumas 🤍 ir meilė žmogui 💫 yra tikrosios vertybės 🌷.
Socialinės pedagogės Žaneta ir Liucija
Sveikiname!
Spalio 23 dieną Butrimonių Anos Krepštul gimnazijoje vyko tinklinio turnyras St. Mikonio taurei laimėti!
Iš viso dalyvavo 6 komandos. Po įtemptų ir emocingų rungtynių berniukai pademonstravo komandinį žaidimą, tvirtą gynybą ir gerą puolimą. Laimėję 3 rungtynes ir pralaimėję tik 1, mūsų gimnazijos komanda užėmė garbingą II vietą.
Sveikiname mūsų gimnazijos berniukų komandą ir linkime dar daugiau pergalių!
Komanda:
1. Dorniak Damjan GIIb
2. Zalucki Ernest GIIc
3. Šilobritas Norbert GIa
4. Rimpa Nikita GIa
5. Bogdiun Fabian GIa
6. Kolyško Andžej GIa
7. Malinovski Dominik GIc
8. Žabrovski Artiom GIc
9. Žilinskis Ernestas GIc
10. Urbonavičius Mantas GIc
11. Šerlat Marat 7c
Geriausias žaidėjas – Dorniak Damjan GIIb
Fizinio ugdymo mokytojas metodininkas Ivan Kovalevskij
Eliminacje szkolne Konkursu Recytatorskiego „Kresy 202
W dniu 22 października br. odbyły się eliminacje szkolne Konkursu Recytatorskiego „Kresy 2025”, w których wzięło udział 25 uczestników z 1– GIV klas . Po wysłuchaniu wszystkich recytacji jury wyłoniło laureatów konkursu.
Laureaci konkursu w I kategorii wiekowej ( do lat 7):
1.Dominik Palewicz, klasa 1a
2.Emilian Siemienowicz, klasa 1a
3.Agata Jurgo, klasa 2a
4.Mija Solden, klasa 2c
5.Joana Januškevičiūtė, klasa 2c
Laureaci konkursu w II kategorii wiekowej ( od 8 do 12 lat):
1.Łana Ułanowska, klasa 3c
2.Adam Jurgo, klasa 4a
3.Damir Awierkin, klasa 4b
4.Magda Danielė, klasa 6c
Laureaci konkursu w III kategorii wiekowej ( od 13 do 15 lat):
1.Elzė Marija Danielė, klasa GIb
Laureaci konkursu w IV kategorii wiekowej ( od lat 16):
1.Oliwia Szarkowska, klasa GIVb
2.Jakub Stefanowicz, klasa GIIb
3.Mateusz Dowgiało, klasa GIIb
Wyróżnienia zostały przyznane następującym uczniom:
1.Oliwia Iwaszko, klasa 4c
2.Kamil Wojckun, klasa 3c
3.Oliwer Szyłobryt, klasa 3a
4.Mark Sakson, klasa 2b
5.Aleksandra Akbasz, klasa 5c
Zwycięzcom gratulujemy oraz życzymy powodzenia na eliminacjach rejonowych.













































LT
PL 


















