Kovo 20 d. gimnazijos mokytojams buvo surengti mokymai tema „Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas atnaujinto ugdymo turinio kontekste“, kuriuos vedė lektorė Olivija Saranienė. Seminaro metu buvo gilinamasi į vertinimo kaitos kontekstą, aptariant, kaip šis procesas keičiasi atsižvelgiant į šiuolaikines ugdymo tendencijas.

Dėmesys buvo skiriamas į kompetencijų ugdymą orientuotai pamokai, akcentuojant, kad vertinimas turėtų remti mokinių plėtotę ir skatinti jų motyvaciją mokytis. Lektorė išsamiai pristatė vertinimo kultūrą, politiką ir praktiką, pabrėždama, kad teigiamas vertinimo poveikis yra tiesiogiai susijęs su mokytojų požiūriu ir metodais. Mokymų dalyviai buvo supažindinti su praktiniais patarimais, kaip sukurti skatinamąją vertinimo aplinką. Svarbus akcentas buvo skiriamas mokytojų vaidmeniui formuojant vertinimo politiką, kad ji atitiktų šiuolaikinius ugdymo iššūkius.

Lektorės Olivijos Saranienės pateikti vertingi patarimai ir naudingos įžvalgos suteikė mokytojams naujų idėjų ir įkvėpimo tobulinti savo darbo metodus. Norime padėkoti lektorei Olivijai už vertingus patarimus, kurie prisidės prie mūsų profesinio tobulėjimo.