Gruodžio 10 dieną 10b ir 10c klasių mokiniai dalyvavo lietuvių kalbos lavinimo užsiėmimuose įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą, kurie yra skirti gilinti rašymo ir interpretavimo įgūdžius. Užsiėmimų tema – „Kuo straipsnio rašymas panašus į interpretaciją?“. Mokymų metu buvo aptarta, kaip svarbu gebėti logiškai dėstyti mintis, remtis argumentais ir struktūruotai perteikti idėjas.

Užsiėmimai leido mokiniams ne tik geriau suprasti, kaip tarpusavyje susiję rašymo ir interpretavimo procesai, bet ir praktiškai pritaikyti šias žinias. Dalyviai tobulino analitinį mąstymą, kūrybiškumą bei gebėjimą aiškiai ir argumentuotai reikšti savo mintis.

Tokio pobūdžio užsiėmimai yra vertinga patirtis, prisidedanti prie mokinių bendrųjų kalbinių kompetencijų stiprinimo ir įkvepianti juos drąsiau kurti bei analizuoti tekstus.

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.