Gruodžio 18 dieną mūsų gimnazijoje vyko kūrybinės dirbtuvės, kurios suvienijo mokytojus bendram tikslui – dalytis inovatyviais metodais, padedančiais ugdyti kritinį mąstymą, kūrybingumą bei spręsti realias problemas pamokose.
Boguslava Lialkienė, Vaclava Bobnis ir Irena Gredziuško pristatė problemomos grįstą mokymą. Mokytojos pasidalijo savo patirtimi, kaip integruoti finansinio raštingumo užduotis į ugdymą ( pristatė pamokos temą – ,, Pinigai‘‘), o Liucija Šuškevič parodė, kaip spręsti problemas klasės valandėlių metu, lavinant mokinių atsakomybę ir mąstymo įgūdžius.
Kritinio mąstymo ugdymo tematiką gvildeno Alina Suruda, Helena Sinkevič ir Veslava Komoliubienė, kurios aptarė, kaip mokiniai, rinkdamiesi augintinį, gali ugdyti analitinį požiūrį. Liudmila Kuklienė dalijosi kritinio mąstymo skatinimo metodais, o Olga Chotian ir Ramunė Poškienė pristatė kritinio skaitymo gebėjimų lavinimo praktiką. Naujas požiūris į pamokų organizavimą buvo aptartas Ivonos Novikevič ir Jovitos Boguševič pranešime apie Singapūro patirtį, o Božena Danielė sužavėjo dalyvius, pristatydama, kaip šokio menas gali sinergiškai derėti su kritiniu mąstymu.
Kūrybingumo ugdymas – dar viena dirbtuvių dalyvių diskusijų kryptis. Jolanta Krupoves pasakojo apie kūrybą per spalvoto pieštuko istorijas, o Irena Gilevska ir Katažina Makuc pateikė praktinius kūrybingumo skatinimo metodus. Kūrybiškumo svarba moksliniuose dalykuose buvo aptarta Aleksandros Sinkevič, Julijos Ignatovskajos, Annos Mackevič ir Ivano Kovalevskio pranešimuose, kur buvo pristatyti biologijos, geografijos, matematikos ir fizinio ugdymo pamokų kūrybingumo pavyzdžiai.
Šios dirbtuvės tapo erdve įkvėpimui ir naujoms idėjoms, kurios skatins mokytojus tobulinti ugdymo procesą, siekiant padėti mokiniams atskleisti savo gebėjimus ir lavinti kritinį mąstymą bei kūrybingumą.