Sausio mėnesį įvyko dviejų fokus grupių susitikimai, skirti įvertinti TŪM programos profesinio orientavimo veiklos „Spotiself“ platformos efektyvumą. Susitikimuose dalyvavo mokiniai, naudojęsi platforma savo mokymosi bei asmeninio tobulėjimo tikslams.
Pirmoji fokus grupė aptarė bendrą mokymosi patirtį bei tai, kaip „Spotiself“ prisidėjo prie mokinių lyderystės kompetencijų ugdymo. Dauguma dalyvių pažymėjo, kad platforma padėjo geriau suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, skatino aktyviau įsitraukti į mokymosi procesą bei planuoti ateities tikslus. Mokiniams labiausiai patiko interaktyvios veiklos, kurios skatino motyvaciją bei palengvino sudėtingų užduočių sprendimą.
Antroji fokus grupė daugiausia dėmesio skyrė technologiniams aspektams bei galimybėms tobulinti platformą. Dalyviai pabrėžė, kad nors „Spotiself“ pasižymi aiškiu ir funkcionaliu dizainu, pasitaikydavo techninių trikdžių, pvz., ilgesnis platformos užkrovimo laikas. Taip pat buvo išreikštas noras pridėti daugiau personalizuotų užduočių ir grupinio mokymosi funkcijų.
Apibendrinimas:
Fokus grupių dalyvių įžvalgos rodo, kad „Spotiself“ yra efektyvi priemonė mokinių pažangai ir lyderystės įgūdžiams ugdyti. Nepaisant technologinių trūkumų, mokiniai teigiamai vertina platformos naudą ir rekomenduotų ją kitiems. Dalyvių siūlymai bus naudingi tobulinant platformos funkcionalumą bei pritaikant ją įvairiems mokymosi stiliams.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.