Šiandien per gyvenimo įgūdžių pamoką praktiškai pritaikėme vieną iš komandinio darbo metodų, apie kurį lektorius pasakojo „Tūkstantmečio mokyklų“ programos užsiėmimuose apie komandinio formavimo principus. Pamokos metu GIIb kl. mokiniai buvo suskirstyti į grupes ir dalyvavo kūrybinėje užduotyje – statė pilis, siekdami, kad jų grupės statinys būtų aukščiausias.
Atlikdami šią užduotį, mokiniai lavino įvairius gebėjimus. Jie ugdė:
- Komunikacijos įgūdžius – aiškiai išreikšdami savo idėjas ir aktyviai klausydamiesi kitų grupės narių.
- Problemų sprendimą – ieškodami efektyviausių sprendimų, kaip pastatyti stabilų ir aukštą statinį.
- Kūrybiškumą – pasitelkdami originalias idėjas ir sprendimus, kaip panaudoti turimas medžiagas.
- Bendradarbiavimo įgūdžius – dirbdami kartu, pasiskirstydami užduotimis ir efektyviai panaudodami kiekvieno grupės nario stipriąsias puses.
- Laiko planavimą – paskirstydami darbą taip, kad spėtų užbaigti statinį laiku.
Ši praktinė užduotis ne tik padėjo geriau suprasti komandinio darbo metodus, bet ir suteikė galimybę patiems pajusti, kaip svarbu mokėti dirbti kartu siekiant bendro tikslo.