Birželio 17 dieną vyko mokymai pedagogams pagal „Tūkstantmečio mokyklų“ programą. Mokymų tema – komandos įgalinimo elementai ir praktinės priemonės.

Mokymų metu buvo kalbama apie tai, kaip įgalinimas gali didinti komandos narių motyvaciją, įsitraukimą ir atsakomybę. Remiantis G. Spreitzer ir T. A. W. Quinn psichologinio įgalinimo modeliu, buvo analizuojami svarbiausi įgalinimo aspektai – aiškus veiklos tikslas, saviveiksmingumas, kompetencijų stiprinimas ir sprendimų priėmimo autonomija. Diskutuota apie delegavimą, asmeninę atsakomybę ir kiekvieno indėlį organizacijos bei visuomenės kontekste. Taip pat buvo ieškoma sričių, kuriose mokytojai jaučia didžiausią įgalinimą, ir kokias stiprybes galima išnaudoti tobulinant organizacinę kultūrą.

Diena buvo kupina praktinių veiklų, diskusijų, padėjusių sustiprinti komandinio darbo įgūdžius ir bendrą siekį kurti įgalinančią, augimui palankią aplinką mokykloje.

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.