Paskutiniai PISA* tyrimai rodo, kad sėkmingesni tie 15-mečiai, kuriems tėvai skaitė knygas vaikystėje, ypač pirmaisiais mokymosi metais pradinėje mokykloje. Tokių vaikų rodikliai statistiškai reikšmingai skiriasi nuo vaikų, kurių tėvai vaikams skaitė retai, nereguliariai ar iš viso knygų neskaitė. PISA tyrėjai teigia, kad geresni vyresnio amžiaus vaikų rezultatai priklauso ne nuo tėvų su savo mažamečiais vaikais praleisto laiko, o nuo nuoširdaus ir aktyvaus tėvų įsitraukimo į veiklą su vaiku.

Gimnazijos socialinė pedagogė metodininkė parengė trumpą informaciją apie tai, kaip tėveliai gali padėti vaikams mokytis. (spausk čia – Informacija tėvams)

Primename, kad mokytojų ir tėvų bendravimas skatina abipusį tobulėjimą.

*Tyrimas PISA (angl. Programme for International Student Assessment) yra kas trejus metus vykdomas tarptautinis švietimo tyrimas, kurio tikslas – įvertinti mokinių žinias ir gebėjimus, reikalingus sėkmingai dalyvauti visuomenės gyvenime, pritaikyti tai nepažįstamose situacijose mokykloje ir už jos ribų.

 

Socialinė pedagogė Gitana Markevič