Gegužės 3 dieną 5c klasėje vykusi integruota anglų kalbos ir gyvenimo įgūdžių pamoka buvo skirta emocijų temai, pavadinta „Leisk man papasakoti, kaip jaučiuosi“. Per šią pamoką mokiniai ne tik mokėsi naujų būdvardžių, aprašančių įvairias emocijas, bet ir analizavo, kaip skirtingos situacijos veikia jų jausmus.
Pamokos metu mokiniai aktyviai dalyvavo diskutuojant ir atliekant užduotis, susijusias su emocijų atpažinimu ir jų aprašymu. Taip pat, naudojant emocijų skalę, mokiniai savarankiškai įvertino, kaip jie susitvarkė su užduotimis, ir pamatavo savo pažangą.
Vienas iš pamokos bruožų buvo mokinių vaidmens keitimas – jie turėjo progą trumpam tapti mokytojais ir įvertinti suolo draugo atliktą darbą. Ši veikla leido jiems ne tik geriau įsisavinti mokomąją medžiagą, bet ir plėtoti atsakomybės bei lyderystės įgūdžius, vertinant ir teikiant atsiliepimus draugams. Toks bendraamžių mokymo metodas skatina mokinius ne tik kritiškai mąstyti, bet ir konstruktyviai bendrauti, bei įvertinti kitų atliktą darbą.
Ši pamoka buvo ne tik kalbos mokymosi sesija, bet ir svarbi asmeninių bei socialinių įgūdžių lavinimo galimybė, suteikianti mokiniams daugiau pasitikėjimo ir supratimo apie savo bei kitų emocijas.