Įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą, lapkričio 28 d. septintokai užsiėmimą pradėjo su lektore, kuri pristatė tvarumo sąvoką, pabrėžė, kad tvarumas – tai gebėjimas gyventi taip, kad ištekliai būtų naudojami atsakingai, tausojant juos ateities kartoms. Rūšiavimas – viena iš pagrindinių tvaraus gyvenimo praktikų, kuri padeda sumažinti atliekų kiekį ir išsaugoti gamtos išteklius. Mokiniai aktyviai įsitraukė į diskusiją, pateikė idėjas, kaip kasdien galėtų prisidėti prie aplinkos tausojimo: mažiau vartoti plastiką, daugiau perdirbti atliekas, rinktis ekologiškas pakuotes.

Antroje užsiėmimo dalyje mokiniai įsitraukė į praktinį užsiėmimą. Naudodami LEGO robotukus jie turėjo sukurti ir užprogramuoti robotą, galintį rūšiuoti daiktus pagal spalvas. Tai reikalavo ne tik techninių įgūdžių, bet ir kūrybiškumo bei komandinio darbo. Kiekvienas mokinys galėjo prisidėti prie roboto konstravimo ar programavimo, todėl visi jausdavosi atsakingi už galutinį rezultatą.

Ši praktinė užduotis leido mokiniams pamatyti, kaip technologijos gali padėti spręsti aplinkosaugos problemas, ir skatino giliau susimąstyti apie šiuolaikinės visuomenės iššūkius bei galimybes.

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.