Šiandien mokytojai susitiko pasidalinti patirtimi po kvalifikacijos tobulinimo stažuočių ir mokymų, vykusių Lietuvoje, Estijoje ir Lenkijoje. Patirties sklaida vyko įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklos“ programos veiklas, siekiant pritaikyti inovatyvius ir įtraukiuosius ugdymo metodus.

STEAM stažuotėje Klaipėdoje mokytojai susipažino su tarpdalykiniais sprendimais ir inovacijomis, kurios skatina mokinių kūrybiškumą bei aktyvų mokymąsi.

Vilniuje ir Utenoje vykusiose stažuotėse buvo gilinamasi į įtraukiojo ugdymo ir universalaus dizaino strategijas, padedančias užtikrinti kokybišką ugdymą visiems mokiniams.

Estijoje pedagogai stebėjo skaitmeninių technologijų ir individualizuoto mokymo taikymą, o Lenkijoje mokėsi apie įtraukios mokymosi aplinkos kūrimą.

Dar viena mokytojų grupė dalyvavo mokymuose gimnazijoje, kur nagrinėjo universalaus dizaino principų taikymą ugdyme. Po šių mokymų jie pasidalijo įžvalgomis, kaip sukurti mokymosi aplinką, atitinkančią kiekvieno mokinio poreikius.

Visų mokymų ir stažuočių dalyviai ne tik pristatė pamatytus metodus ir praktikas, bet ir reflektavo apie jų pritaikymo galimybes. Mokytojai vieningai sutarė, kad tarptautinė ir nacionalinė patirtis padeda kurti kokybiškesnį, inovatyvesnį ir įtraukesnį ugdymo procesą.

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.