Prieš kelis mėnesius mūsų kolegės Ivona ir Jovita pasidalijo patobulintos pamokos aspektais, paremtais Singapūro švietimo sistema. Jos supažindino mus su ten taikomais metodais, darbo principais ir požiūriu į mokinių ugdymą, kuris pasižymi aiškia struktūra, nuoseklumu ir mokinių įsitraukimo skatinimu.

Turėjome galimybę pasirinkti ir išbandyti mums labiausiai patikusius metodus savo klasėse. Kelių mėnesių laikotarpyje pedagogai eksperimentavo, stebėjo ir analizavo, kaip šie metodai veikia mūsų atnaujinto ugdymo turinio kontekste, su mūsų mokiniais, skirtingose pamokose bei klasėse.

Šiandien vykusiose kūrybinėse dirbtuvėse, dirbdami keturiose grupėse, mokytojai dalijosi savo patirtimis: kokius metodus išbandė, kokioje klasėje, kokiame dalyke, kokie buvo rezultatai – kas pasiteisino, o kur teko susidurti su iššūkiais. Taip pat aptarėme, kokius pakeitimus darėme, kaip metodus pritaikėme savo mokinių poreikiams, ar matome galimybių šiuos metodus taikyti ir ateityje kitose pamokose. Be to, kolegos rekomendavo ir kitus savo pamokose išbandytus bei sėkmingai pritaikytus metodus, kurie galėtų praturtinti kiekvieno iš mūsų pedagoginį arsenalą.

Nuoširdžiai dėkojame Metodinės tarybos pirmininkei p. Ramunei už šių dirbtuvių organizavimą ir sudarytą galimybę pasidalinti patirtimi, įžvalgomis bei kartu ieškoti būdų, kaip ugdymo procesą padaryti dar efektyvesnį, įdomesnį ir vertingesnį mūsų mokiniams.