Lapkričio 12 d. gimnazijoje vyko dar vienas įdomus audiovizualinių medijų ir literatūros sintezės užsiėmimas pagal „Tūkstantmečio mokyklų“ programą, kurio metu mokiniai kūrybiškai jungė poeziją ir vaizdo meną.

Užsiėmimo metu mokiniai dirbo grupėmis – kiekviena komanda pasirinko vieną jiems patikusį eilėraštį ir pagal jį kūrė trumpą vaizdo įrašą. Svarbiausias tikslas buvo perteikti kūrinio nuotaiką, prasmę ir emocijas ne tik žodžiu, bet ir per vaizdą, garsą, judesį.

Mokiniai noriai įsitraukė į kūrybinį procesą, diskutavo, dalijosi idėjomis, ieškojo tinkamiausių sprendimų, kaip poeziją paversti gyvu vaizdu. Grupės darbai išsiskyrė originalumu – vieni pasirinko melancholiškus, kiti – įkvepiančius ar žaismingus eilėraščius, o jų vaizdo interpretacijos atskleidė kūrybišką požiūrį ir gebėjimą bendradarbiauti.

Ši veikla dar kartą parodė, kad literatūra gali būti ne tik skaitoma, bet ir išgyvenama – pasitelkus audiovizualines medijas poezija įgauna naujų formų ir tampa artima šiuolaikiniam jaunimui.

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.