„Džiaugsmas matyti ir suprasti yra pati puikiausia gamtos dovana.“ A. Einšteinas
Šiandien vis labiau kalbama apie tai, kad svarbu mokiniams išeiti iš įprastos klasės erdvės ar mokyklos teritorijos ir norima paskatinti praplėsti akiratį ir pamatyti tai, kas mus supa. Taip pat, labai svarbu mokytis susieti įgytas žinias ir jas pritaikyti praktikoje. Pamokos gamtoje, netradicinėje aplinkoje – puiki galimybė kitokiam ugdymui. Čia galima ramiai stebėti besikeičiančią aplinką, atlikti daug ir įvairių tyrimų, mokytis iš jos. Sužadinus mokinių smalsumą, didėja mokymosi motyvacija, patiriamas mokymosi džiaugsmas. Siekiant mokiniams padėti pažinti juos supančią gamtą, joje vykstančius procesus ir reiškinius, ugdomas suvokimas, kad kiekvienas iš mūsų esame gamtos dalis.
Gegužės 9 d. IG klasių 36 mokiniai išvyko į edukacinę-pažintinę ekskursiją. Merginos dalyvavo netradicinėje edukacinėje veikloje Pavilnių ir Verkių parke. Mokiniai pagilino kompetencijas dalyvaujant netradicinėje pamokoje, kur buvo kalbama apie gyvūnų cheminę komunikaciją, t.y. pradedant nuo smulkiausių mikroorganizmų ir baigiant stambiausiais žinduoliais, paukščiais visos rūšys komunikacijai tarpusavyje naudoja vienokias ar kitokias chemines medžiagas. Pastarosios gali atlikti įvairias funkcijas, pvz. pritraukti (atraktantai) baidyti (repelentai), padėti susirasti partnerį (feromonai) ir t.t., mokiniai iš arčiau pažino formikariumą (skruzdėlyno sandarą), diskutavo ir atliko užduotys apie randamus Verkių gyvūnus ir paukščius.
Tuo pačiu metu IG klasių jaunuoliai vyko į Vilniaus automechanikų ir verslo mokyklą. Mokiniai susipažino su automobilių mechaniko profesija ir smagu, kad kai kurie jaunuoliai svarsto apie galimybę įgyti šią profesiją. Po pietų dvi grupės mokinių susitiko Liepkalnio vandens saugykloje. Tai vienas įdomiausių požeminių Vilniaus statinių. 1916 m. po kalnu įrengta šimtametė vandens saugykla priklauso didžiausiai Lietuvoje vandentvarkos bendrovei „Vilniaus vandenys“ ir išsiskiria unikalia konstrukcija bei akustika – aidas joje atsikartoja 5–6 kartus. Mokiniai išklausę gidės pasakojimą apie vandens tiekimą, atsakinėjo į klausimus, reflektavo apie Vilniaus miesto teikiamo vandens istoriją, vandens cheminę sudėtį ir fizikines savybes, atliko žodžiu matematikos užduotys, net matavo požeminio vandens rezervuaro patalpą, skaičiavo kiek žmogus, per 70 gyvenimo metų, suvartoja kibirų vandens.
Edukacinės išvykos dalyviai nuoširdžiai dėkoja gimnazijos pavaduotojai ugdymui p. Gražinai už edukacijos organizavimą.