Mūsų dainininkės pelnė prizines vietas konkurse „Su daina ir šypsena“
2025 m. lapkričio 13 d. Eišiškėse vyko respublikinis konkursas „Su daina ir šypsena“, subūręs jaunuosius dainininkus iš visos Lietuvos.
Šalčininkų J. Sniadeckio gimnazijos mokinės dalyvavo šiame konkurse ir puikiai pasirodė:
C kategorija: Zlata Izabela Aksamit ir Kinga Obločinska (paruošė Tatjana Ulbin), Eva Jurgo (paruošė Elvyra Učkuronis)
D kategorija: Danielė Jurgo, Agnė Staniulytė, Veronika Juša (visas paruošė Tatjana Ulbin)
Džiaugiamės puikiais pasiekimais pagal kategorijas:
C kategorija:
Kinga Obločinska – I vieta
Zlata Izabela Aksamit – II vieta
Eva Jurgo – II vieta
D kategorija:
Danielė Jurgo – II vieta
Agnė Staniulytė – II vieta
Veronika Juša – III vieta
Sveikiname jaunuosius talentus ir jų mokytojas – didžiuojamės jumis!
Edukacinė pamoka bibliotekoje
Lapkričio 11–13 dienomis 4 klasių mokiniai dalyvavo netradicinėje pamokoje, skirtoje švedų rašytojos Astrid Lindgren gyvenimui ir kūrybai.
Mokiniai susipažino su rašytojos biografija, sužinojo daug įdomių faktų apie jos kūrybos kelią ir vaikystę, kuri tapo įkvėpimo šaltiniu daugybei mylimų knygų. Vaikai prisiminė garsiausius Lindgren kūrinius ir jų žavingus personažus – Pepę Ilgakojinę, Karlsoną, Emilį iš Lionebergos ir kitus.
Šie metai ypatingi Lindgren herojams: Karlsonui sukanka 70 metų nuo pirmosios knygos išleidimo, o Pepei Ilgakojinei – net 80 metų!
Pamokų metu mokiniai dirbo grupėmis – jie aktyviai bendradarbiavo, dalijosi žiniomis ir sprendė kryžiažodį, susijusį su knyga apie Karlsoną.
Smagu, kad mokiniai domisi knygomis ir mėgsta skaityti. Astrid Lindgren visada sakydavo, kad rašo tik vaikams, nes būtent jie skaitydami, „gali prieš akis pamatyti stebuklą“.
Bibliotekos vedėja Olga Skirtunienė
Kai mokymasis tampa augimu: mokytojų patirtys TŪM programoje
Lapkričio 12 dieną mūsų gimnazijos mokytojai ir administracijos atstovai dalyvavo VIII nuotoliniame TŪM programos susitikime „Koks mano asmeninis augimo planas?“. Tai buvo paskutinis šio ciklo seminaras, skirtas apibendrinti visų susitikimų patirtis ir suplanuoti tolesnes asmeninio tobulėjimo kryptis.
Pirmojoje dalyje dalyviai reflektavo, ką išbandė per visą programos laikotarpį ir kas pasikeitė jų profesinėje veikloje. Po pertraukos vyko ugdančio pokalbio praktika, kurios metu kiekvienas kūrė savo asmeninio augimo planą. Susitikimas baigėsi viso aštuonių užsiėmimų ciklo apibendrinimu – pasidžiaugta naujomis įžvalgomis, sustiprintu bendradarbiavimu ir įgytomis komunikacijos technikomis. 
TŪM programa tapo reikšminga mokytojų profesinio augimo dalimi, padėjusia sustiprinti refleksijos, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius gimnazijos bendruomenėje.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Audiovizualinių medijų ir literatūros sintezės užsiėmimas pagal „Tūkstantmečio mokyklų“ programą
Lapkričio 12 d. gimnazijoje vyko dar vienas įdomus audiovizualinių medijų ir literatūros sintezės užsiėmimas pagal „Tūkstantmečio mokyklų“ programą, kurio metu mokiniai kūrybiškai jungė poeziją ir vaizdo meną.
Užsiėmimo metu mokiniai dirbo grupėmis – kiekviena komanda pasirinko vieną jiems patikusį eilėraštį ir pagal jį kūrė trumpą vaizdo įrašą. Svarbiausias tikslas buvo perteikti kūrinio nuotaiką, prasmę ir emocijas ne tik žodžiu, bet ir per vaizdą, garsą, judesį.
Mokiniai noriai įsitraukė į kūrybinį procesą, diskutavo, dalijosi idėjomis, ieškojo tinkamiausių sprendimų, kaip poeziją paversti gyvu vaizdu. Grupės darbai išsiskyrė originalumu – vieni pasirinko melancholiškus, kiti – įkvepiančius ar žaismingus eilėraščius, o jų vaizdo interpretacijos atskleidė kūrybišką požiūrį ir gebėjimą bendradarbiauti.
Ši veikla dar kartą parodė, kad literatūra gali būti ne tik skaitoma, bet ir išgyvenama – pasitelkus audiovizualines medijas poezija įgauna naujų formų ir tampa artima šiuolaikiniam jaunimui.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Uczniowie Gimnazjum im. Jana Śniadeckiego w Solecznikach uczcili Święto Niepodległości Polski!
W ramach projektu „Litwa z Polskim Akcentem – Młodzieżowe Wyprawy” uczniowie naszego gimnazjum wyruszyli w wyjątkową podróż śladami historii Polski.
Najpierw odwiedziliśmy kościół w Powiewiórce, w którym został ochrzczony Józef Piłsudski, poznając jego dzieciństwo i znaczenie tego miejsca dla polskiej historii. Następnie udaliśmy się do Zułowa, gdzie zobaczyliśmy miejsce urodzenia Marszałka oraz dąb posadzony na jego cześć – symbol pamięci i wolności.
Nie zabrakło też chwili wspólnej integracji przy tradycyjnych kibinach , a naszą wyprawę zakończyliśmy w Wilnie na Rossie, gdzie wzięliśmy udział w uroczystości i oddaliśmy hołd wszystkim poległym za wolność Ojczyzny.
Celem projektu było nie tylko uczczenie Święta Niepodległości, ale także:
rozwijanie świadomości historycznej i narodowej,
wzmacnianie więzi z polskim dziedzictwem kulturowym na Litwie,
pogłębianie wiedzy o historii Józefa Piłsudskiego i jego roli w odzyskaniu niepodległości,
a także integracja młodzieży poprzez wspólne przeżywanie ważnych wydarzeń i tradycji.
Serdecznie dziękujemy:
druhnie Adrianie Chaczkowskiej – za opiekę nad młodzieżą,
pani Marioli i Aleksandrowi Pieszko – za oprawę historyczną i przekazaną wiedzę,
kolegom i koleżankom z gimnazjum – za wspólne, radosne świętowanie!
Projekt realizowany przez Stowarzyszenie „Węzeł Przyjaźni”
we współpracy ze Stowarzyszeniem Odra–Niemen, finansowany ze środków Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP oraz współfinansowany przez Senat RP w ramach opieki nad Polonią i Polakami za granicą.

































LT
PL 


















