Naujienų archyvas: 2024.05.06

Integruota anglų kalbos ir gyvenimo įgūdžių pamoka „Leisk man papasakoti, kaip jaučiuosi“

Gegužės 3 dieną 5c klasėje vykusi integruota anglų kalbos ir gyvenimo įgūdžių pamoka buvo skirta emocijų temai, pavadinta „Leisk man papasakoti, kaip jaučiuosi“. Per šią pamoką mokiniai ne tik mokėsi naujų būdvardžių, aprašančių įvairias emocijas, bet ir analizavo, kaip skirtingos situacijos veikia jų jausmus.

Pamokos metu mokiniai aktyviai dalyvavo diskutuojant ir atliekant užduotis, susijusias su emocijų atpažinimu ir jų aprašymu. Taip pat, naudojant emocijų skalę, mokiniai savarankiškai įvertino, kaip jie susitvarkė su užduotimis, ir pamatavo savo pažangą.

Vienas iš pamokos bruožų buvo mokinių vaidmens keitimas – jie turėjo progą trumpam tapti mokytojais ir įvertinti suolo draugo atliktą darbą. Ši veikla leido jiems ne tik geriau įsisavinti mokomąją medžiagą, bet ir plėtoti atsakomybės bei lyderystės įgūdžius, vertinant ir teikiant atsiliepimus draugams. Toks bendraamžių mokymo metodas skatina mokinius ne tik kritiškai mąstyti, bet ir konstruktyviai bendrauti, bei įvertinti kitų atliktą darbą.

Ši pamoka buvo ne tik kalbos mokymosi sesija, bet ir svarbi asmeninių bei socialinių įgūdžių lavinimo galimybė, suteikianti mokiniams daugiau pasitikėjimo ir supratimo apie savo bei kitų emocijas.

5a ir 5 b kl. mokinių išvyka į pelėdų parką ir indėnų, kaubojų miestelį „Rancho Pancho“

Gegužės 4 dieną 5a kl. ir 5 b kl. mokiniai aplankė Pelėdų parką, kuriame susipažino su pelėdų ir kitų plėšriųjų paukščių gyvenimo ir prisitaikymų gamtoje subtilybėmis, pamatė prijaukintas pelėdas iš arti, sužinojo, kodėl egzistuoja Pelėdų parkas, kaip užtikrinti paukščiams, gyvenantiems nelaisvėje kuo geresnes sąlygas ir kaip toks auginimas prisideda prie šių paukščių gerovės gamtoje.

Šalia parko mokiniai taip pat aplankė indėnų ir kaubojų miestelį „Rancho Pancho“. Čia susipažino su itin spalvinga Šiaurės Amerikos indėnų, kaubojų kultūra ir papročiais. Miestelis išsiskiria savo autentiška atmosfera, kurioje galima patirti laukinių Vakarų dvasią. Mokiniai sužinojo daugiau apie indėnų gyvenimo būdą, o miestelio veiklos skatino mokinių praktinius įgūdžius, tokius kaip: kliūčių ruožo įveikimą, šaudymą iš lanko, ieties mėtymą ir kt.

Ši kelionė ne tik suteikė mokiniams patirties susipažįstant su nauja kultūra ir tradicijomis, bet ir skatino jų aktyvumą, domėjimąsi bei gebėjimą mokytis iš savo patirties.

5a ir 5b klasės vadovės Jovita Boguševič, Diana Kondrackaja