Naujienų archyvas: 2025.11.19

Paskutinė „Kūrybinių dirbtuvių klasėms: Audiovizualinių medijų ir literatūros sintezė“ diena!

Šiandien uždarėme gražią ir įkvepiančią trijų mėnesių kūrybinę kelionę, kurioje mokiniai tyrinėjo audiovizualinių menų pasaulį, derino jį su literatūra ir atrado, kiek daug galima pasakyti vaizdu. Per šį laiką jie išbandė filmavimą, montažą, storytellingą, scenarijų kūrimą, reklaminių ir muzikinių klipų gamybą, socialinių tinklų turinio interpretacijas, fotoistorijas ir stop–motion techniką.

Paskutinė diena buvo tikra premjera.

Salėje virė jaudinanti kūryba — paskutiniai kadrų patobulinimai, garso tikrinimas, titrų sutvarkymas. Vėliau į salę susirinko klasės draugai ir mokytojai, pasiruošę tapti pirmąja žiūrovų auditorija.

Kiekviena grupė pristatė savo darbą – nuo trumpų filmų iki vizualinių istorijų.

Po kiekvieno projekto nuskambėdavo nuoširdūs plojimai, o mokinių akyse spindėjo pasididžiavimas nuveiktu darbu.

Po to vyko diplomų įteikimo ceremonija, įprasminusi visą ilgą ir kūrybingą procesą.

Ceremonijai pasibaigus mokiniai pildė grįžtamojo ryšio anketas, dalinosi, kas buvo įdomiausia, kas išmokta ir kokias kūrybines patirtis norėtų tęsti toliau.

Galiausiai visi susibūrė prie vaišių stalo — kalbėjosi apie procesą, juokingas filmavimo situacijas ir labiausiai įsiminusias akimirkas.

Tai buvo šilta ir bendruomeniška šios programos pabaiga.

Ačiū mokiniams, mokytojams, žiūrovams ir organizatoriams už kūrybą, įsitraukimą ir tikrą kino magiją!

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

 

 

Miedź na własne oczy – chemiczna przygoda klasy GIIB w duchu STEAM

Dzisiejsze zajęcia chemii zamieniły pracownię w prawdziwe laboratorium badawcze, w którym uczniowie mogli nie tylko obserwować, ale przede wszystkim samodzielnie odkrywać zjawiska elektrochemiczne. Otwarta lekcja została przygotowana w duchu STEAM, łącząc naukę, praktyczne działanie oraz analityczne myślenie.

Podczas lekcji uczniowie przeprowadzali elektrolizę roztworu chlorku miedzi(II), obserwując osadzanie się miedzi na katodzie. Ważyli elektrody, notowali zmiany zachodzące w roztworze i zapisywali reakcje chemiczne związane z procesem.

Zajęcia po raz kolejny pokazały, jak teoria zamienia się w praktykę, gdy uczniowie mogą samodzielnie eksperymentować i wyciągać wnioski na podstawie własnych obserwacji.

Duże zainteresowanie towarzyszyło również gościom obserwującym lekcję – z ciekawością przyglądali się pracy uczniów, zadawali pytania i aktywnie dyskutowali o przebiegu doświadczenia oraz zaobserwowanych efektach.

Serdecznie dziękujemy nauczycielce chemii p. Żanie Bogdevičienė za przygotowanie inspirującej lekcji oraz uczniom klasy GIIb za aktywny udział i pełne zaangażowanie podczas zajęć.