Svarstymui teikiama gimnazijos direktorės Irenos Volskos 2024 metų veiklos ataskaita
Gerbiami gimnazijos bendruomenės nariai,
svarstymui teikiama gimnazijos direktorės Irenos Volskos 2024 metų veiklos ataskaita. Pasiūlymus dėl ataskaitos vertinimo prašome teikti gimnazijos tarybos pirmininkei Reginai Objedkovai el.p. regina.objedkova@sjsg.eu iki sausio 31 d.
Gimnazijos direktorės Irenos Volskos 2024 metų veiklos ataskaita
Fokus grupės diskusija: Tikslingi lietuvių kalbos įgūdžių lavinimo kursai mokiniams
Šią savaitę įvykusi fokus grupės diskusija apie TŪM veiklos “Tikslingi lietuvių kalbos įgūdžių lavinimo kursai mokiniams” poveikį atskleidė reikšmingą naujoviškų metodų įdiegimo naudą mokinių lietuvių kalbos įgūdžiams. Kursų tikslas – stiprinti mokinių klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo įgūdžius, sukuriant personalizuotas, mokinių poreikius atitinkančias ugdymo strategijas.
Diskusijos akcentai
Fokus grupėje dalyvavę mokytojai aptarė kelis esminius klausimus:
- Prieš ir po mokymų įgūdžių palyginimas: Dalyviai pabrėžė, kad prieš mokymus jų kompetencijos buvo pagrįstos teorinėmis ir praktinėmis žiniomis, tačiau po mokymų įgijo daugiau praktinių metodų, leidžiančių efektyviau ugdyti mokinių motyvaciją mokytis.
- Naudingiausios mokymų dalys: Ypač vertinami buvo praktiniai užsiėmimai su vaikais, per kuriuos mokytojai galėjo stebėti, kaip inovatyvūs metodai įdarbina mokinius.
- Organizacijos ir struktūros vertinimas: Dalyviai įvardijo, kad mokymų struktūra buvo aiški ir nuosekli, teorija puikiai derėjo su praktika.
Metodiniai ir praktiniai įgūdžių tobulinimo aspektai
Diskusijos metu akcentuota, kad mokymai suteikė galimybę susipažinti su naujais mokymo metodais, tokiais kaip:
Interaktyvūs metodai: Komiksų, interpretacijų, pasakojimų kūrimas.
Diferencijuotas mokymas: Individualizuotų užduočių pritaikymas pagal skirtingą mokinių gebėjimų lygį.
Dalyviai pastebėjo, kad šie metodai yra lengvai pritaikomi kasdienėje pamokų praktikoje, o tai padidina mokinių įsitraukimą ir motyvaciją mokytis.
Ateities galimybės ir rekomendacijos
Diskusijoje išsakytos idėjos, kaip galima tobulinti mokymų procesą:
Integruoti daugiau audio ir vaizdo medžiagos (pokalbių, interviu, filmų ištraukų), kad mokiniai galėtų girdėti kalbos naudojimą natūralioje aplinkoje.
Gilinti viešo kalbėjimo ir pristatymų įgūdžių mokymus.
Bendros išvados
Fokus grupės diskusija parodė, kad TŪM mokymai buvo itin naudingi tiek mokinių, tiek mokytojų tobulėjimui. Dalyviai skyrė aukštą įvertinimą mokymų naudai (10 balų iš 10), pabrėždami, kad įgautos žinios prisideda prie mokinių žinių plėtojimo ir svarbių gyvenimo įgūdžių – bendravimo, kritinio mąstymo, kūrybiškumo bei pasitikėjimo savimi – ugdymo.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Fokus grupės diskusija apie „Keliaujančios architektūros dirbtuvių“ poveikį
Sausio 20 d. vyko fokus grupės diskusija, skirta aptarti TŪM veiklos „Keliaujančios architektūros dirbtuvės“ poveikį mokiniams. Renginyje dalyvavo mokiniai, kurie aktyviai įsitraukė į šią veiklą.
Diskusijos metu mokiniai dalijosi savo patirtimi ir įžvalgomis apie dirbtuvių metu įgytus įgūdžius, kūrybiškumo skatinimą bei jų įtaką asmeniniam tobulėjimui. Buvo aptarti projektinės veiklos rezultatai, mokinių įsitraukimo lygis ir galimybės tobulinti būsimus užsiėmimus.
Šis susitikimas suteikė vertingų įžvalgų apie tai, kaip tokio pobūdžio veiklos prisideda prie mokinių kūrybingumo ugdymo ir jų aktyvaus įsitraukimo į mokyklos gyvenimą.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.